סגן השר קארה: "אין ממשלה אחרת; אני מתנגד לבחירות"

המהדורה המרכזית No Comments on סגן השר קארה: "אין ממשלה אחרת; אני מתנגד לבחירות"

סגן השר אביר קארה ב'מהדורה המרכזית': "כשדיברתי גם עם שיקלי וגם עם סילמן אמרתי להם – אם יש ממשלה אחרת בואו נעשה את זה, אבל במצב הקיים האופציה היחידה זה בחירות ולזה אני מתנגד"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן השר במשרד ראש הממשלה, אביר קארה (ימינה) שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על רקע המשבר בקואליציה עם פרישת ח"כ עידית סילמן. "תקופה מאוד לחוצה. מפצים פוליטיים שצרך לדעת למקסם מהם את האפשרויות כדי לשרת האזרחים ששלחו אותך לכנסת. צריך לדעת להביא בזמן כזה את ההישגים הטובים ביותר שאני יכול", אמר קארה בפתח הריאיון.

"אני חושב שעוד בחירות זה אסון, אנחנו צריכים להרבות אהבה ואחדות בעם ישראל. אותי לא תשמע מכפיש צד אחר. אני איש ימין. אנחנו צריכים ללכת לכמה שיותר אחדות ולמקסם את האפשרויות. אין ממשלה אחרת כרגע", הדגיש קארה.

לדבריו "12 שנים לא חיברו את התיישבות הצעירה לחשמל, שאנחנו נחבר עכשיו? יש הרבה בעיות שגלגלו אלינו. אנחנו ממשיכים את הבנייה. דברים קורים. בממשלה הזו אני העברתי רפורמה מקיפה ביבוא, סיכמתי היום עם שר האוצר על הורדת כל המכסים על כל המוצרים מחו"ל, אנחנו מורידים את הרגולציה והבירוקרטיה על יבוא ועל ייצור. היו דרישות סותרות מבן אדם שמקים עסק. אנחנו מטפלים בכל הדברים האלה".

עוד הוסיף קארה: "אנחנו הולכים לשלול זכויות של משפחות מחבלים. מעולם לא עשו את זה. כשדיברתי גם עם שיקלי וגם עם סילמן אמרתי להם – אם יש ממשלה אחרת בואו נעשה את זה, אבל במצב הקיים האופציה היחידה זה בחירות. אם ישראל הולכת לעוד ועוד בחירות – הקיטוב והשנאה יהיו יותר גדולים והעניים יהיו עניים יותר. כולנו רוצים ממשלה לאומית".

קארה נשאל האם יסכים לשיתופי עם הרשימה המשותפת בהצבעות על חוקים בכנסת וסירב לומר, אך תקף בחריפות את את חברי המפלגה: "עודה מבחינתי לא קיים, לא הוא ולא מפלגתו. הם לא מעניינים אותי. האנשים האלה הם תאונה בכנסת ולא רק שהם בוגדים בעם ישראל הם בוגדים בציבור הערבי ששלח אותם לכנסת. הם לא עשו עבורו כלום עשרים שנה".

"מבחינתי שיצביעו הכל נגדנו. אם יהיו הצבעות טובות לישראל שיצביעו באופוזיציה על פי צו מצפונם. הממשלה לא שורדת בזכות האצבעות של הרשימה המשותפת".

הוא התייחס להתבטאויות חברי הקואליציה משמאל: "לסקי יכולה לומר מה שהיא רוצה, אבל אנחנו שוללים זכויות ממשפחות מחבלים".



0 תגובות